Як зрозуміти, що тебе «розводять» на СТО?
|
|
serhiikovalski | Date: Тяпниця, 10.01.2025, 20:11 | Message # 1 |
Зєлєнь
Group: Зелений
Posts: 4
Reputation: 0
Status: Не тута
| От вам було таке, що після візиту на СТО відчуваєш, ніби тебе "розвели"? То масло «треба міняти частіше», то якась «рідкісна» поломка, і ціни – ну просто космос! Давайте тут розберемося, як зрозуміти, що тобі "втирають" щось зайве.
|
|
| |
yuriy_hrynevsky | Date: Тяпниця, 10.01.2025, 20:13 | Message # 2 |
Зєлєнь
Group: Зелений
Posts: 3
Reputation: 0
Status: Не тута
| Я, наприклад, завжди чекаю, щоб майстер пояснив, що і навіщо міняють. Якщо починається "це треба просто довіритися", то одразу здогадуєшся, що з тебе хочуть "здерти". А як ви реагуєте на такі ситуації? Поділіться досвідом!
|
|
| |
viktorkoroviak | Date: Тяпниця, 10.01.2025, 20:14 | Message # 3 |
Зєлєнь
Group: Зелений
Posts: 1
Reputation: 0
Status: Не тута
| Ось одна порада, яка мені реально допомогла. Зробіть список того, що потрібно перевірити на СТО, і запишіть ціни заздалегідь. Якщо почнуть говорити, що є якісь «додаткові» проблеми, запитайте, чи справді це критично. Ось, наприклад, я знайшов гарний сервіс https://genstar.ua/uk/ – їхні майстри завжди пояснюють усе по суті й не "накручують" зайвого.
|
|
| |
yuriy_hrynevsky | Date: Тяпниця, 10.01.2025, 20:15 | Message # 4 |
Зєлєнь
Group: Зелений
Posts: 3
Reputation: 0
Status: Не тута
| Ще один важливий момент – беріть чеки і зберігайте їх. Був випадок, коли майстер зробив свою справу, але деталь вийшла з ладу за тиждень, і довелося сперечатися без доказів. Не повторюйте моїх помилок.
|
|
| |
yuriy_hrynevsky | Date: Тяпниця, 10.01.2025, 20:15 | Message # 5 |
Зєлєнь
Group: Зелений
Posts: 3
Reputation: 0
Status: Не тута
| Перевірка репутації СТО – теж тема. Завжди гугліть відгуки й дивіться на фото сервісу. А ще краще, якщо є друзі, які можуть щось порадити. Ну а якщо вже вляпались як я, не мовчіть – розповідайте, щоб інші знали.
|
|
| |